اگر می‌خواستید در مورد چیزهایی بدانید، قبلاً این وب‌سایت وجود داشت که مأموریتش، خوب، همه چیز در مورد آن بود. این سایت About.com نام داشت و روز سه‌شنبه از اینترنت ناپدید شد و با یک سایت رسانه‌ای غیرمتمرکز به نام Dotdash.com جایگزین شد.

 
در حالی که About.com قصد داشت مخزنی برای اطلاعات در مورد تقریباً هر موضوعی باشد که می‌توانید در مورد آن کنجکاو باشید، Dotdash خود را به عنوان مجموعه‌ای از «مقصد محتوا»، یک برند رسانه‌ای متشکل از شش سایت مجزا در مورد نحوه انجام کارها قرار می‌دهد. Verywell عمودی (درباره سلامت)، سپس The Balance (درباره مدیریت پول)، پس از Thoughtco (در مورد یادگیری مطالب) و Lifewire (در مورد استفاده از فناوری) راه اندازی شد. مدل کسب‌وکار برای این سایت‌ها__ __همانند About.com است: کارشناسان دستورالعمل‌ها را می‌نویسند و داستان‌هایی را برای مخاطبان خاص توضیح می‌دهند. سایت‌های Dotdash درباره همه چیزهای یکسانی خواهند بود، اما از هم جدا می‌مانند و از بهترین محتوای قدیمی درباره همیشه سبز استفاده می‌کنند و آن را جابه‌جا می‌کنند. هنگامی که در حال جستجو برای «نحوه نصب پرده‌ها» یا «آیا پوکی استخوان دارم» با این سایت‌ها مواجه می‌شوید و احتمالاً متوجه نمی‌شوید که در حال خواندن آن چیزی هستید که یکی از قدیمی‌ترین و قدیمی‌ترین سایت‌های اینترنت بوده است. سایت های بازدید شده
 
About.com به دلایل طبیعی نمرده است. علیرغم اینکه هنوز سودآور بود توسط مدیر عاملش کشته شد. داستان اینکه چرا باید بمیرد تا این چیز جدید متولد شود، چیزهای زیادی در مورد نحوه تغییر اینترنت از اولین روزهایش به شما می گوید.
 
همه چیز درباره زندگی About.com
About.com در سال 1997 راه اندازی شد و اگر در دو دهه گذشته در وب گشت و گذار کرده باشید، احتمالاً در مقطعی از آن بازدید کرده اید. شما احتمالاً حافظه کمی دارید که چرا. یک نظرسنجی غیررسمی از افراد WIRED این را نشان داد. هرکسی که با آنها صحبت می‌کردم به یاد می‌آوردند که هرازگاهی به About.com نگاه می‌کردند، اما فقط یک نفر می‌توانست صفحه خاصی را که بازدید کرده بود به خاطر بیاورد. شخصاً فکر می‌کردم می‌توانم یک صفحه About.com را که در طول سال‌ها بارها از آن بازدید کرده بودم به خاطر بیاورم، اما وقتی نشانک‌هایم را بررسی کردم (بله، از آن‌ها استفاده می‌کنم)، معلوم شد که یک صفحه WikiHow است. (این یکی در مورد نحوه پاک کردن واکس از روی لباس است، چیزی که به دلایلی برای من زیاد اتفاق می افتد؟).
 
این بی‌طرفی فراگیر، این فراموش نشدنی بودن همیشه حاضر، این بی‌رحمی آرامش‌بخش به سایر سایت‌ها در عصر رسانه‌های پراکنده کمک کرده است، زمانی که آگاهی از برند در پایین‌ترین حد خود قرار دارد و آنچه در عوض اهمیت دارد اشتراک‌گذاری محتوا است. سایت‌های ویروسی مانند Uproxx، Ranker، و حتی Buzzfeed همگی در یک مقطع زمانی با این نوع «نمی‌توان انگشت خود را روی آن گذاشت» معامله کرده‌اند، و از پدیده برخورد تصادفی با محتوای خود پول نقد می‌کنند.
 
حتی در سال 2005، About.com و مدل کسب و کار آن بسیار ارزشمند بودند: نیویورک تایمز محترم در آن سال شرکت را به قیمت 410 میلیون دلار خریداری کرد و شرط بندی کرد که یک سایت اطلاعاتی با منافع عمومی هرگز از مد نمی افتد. در سال 2012، تایمز آن را به IAC فروخت - شرکتی که مالک Match.com، Tinder، و Daily Beast است، فقط چند مورد را به قیمت 300 میلیون دلار نام برد.
 
نیل ووگل، مدیر عامل شرکت، که IAC در سال 2013 از او برای اداره سایت استفاده کرد، می گوید: "وقتی به آنجا رسیدم، سایت بسیار زشت بود و استفاده از آن بسیار دشوار بود. فکر کردم، "چرا ما حتی در تجارت هستیم؟"
 
تماشا کردن
 
 
WIRED25: سوزان وویچیکی، مدیرعامل، در مورد تبدیل YouTube به مکان بهتر
 
 
محبوبترین
توپ قرمز در پیچ و خم
دنده
نحوه مسدود کردن تماس‌های اسپم و پیام‌های متنی
 
SIMON HILL
 
شخصیت اصلی Meilin Lee در حال راه رفتن در پیاده رو در فیلم هنوز از Turning Red
فرهنگ
قرمز شدن از قوانین پیکسار پیروی نمی کند. خوب
 
آمیت کاتوالا
 
تصویری از مردی که در حال راه رفتن در حالی که پس‌زمینه در یک شبکه ناپدید می‌شود.
فرهنگ
البته ما در یک شبیه سازی زندگی می کنیم
 
JASON KEHE
 
ابزار بازی آبی در پس زمینه زرد
دنده
این بسته بازی عظیم 10 دلار هزینه دارد و از خیریه های اوکراین سود می برد
 
لورین استرامپ
 
دلیل آن این بود که بسیاری از مردم هنوز از آن استفاده می کردند. طبق گزارش Comscore، در مارس 2014، About.com هنوز شانزدهمین سایت پربازدید در اینترنت بود. About.com لزوماً سرگرمی یا خبری نبود، بلکه در محتوای آموزشی یا آنچه وگل آن را «چیزی بیاموز، کاری انجام بده» می‌نامد، قاچاق می‌کرد. این چیزی نیست که شما مرور می کنید. شما برای پاسخ به یک سوال بسیار خاص به سایت About.com مراجعه می کنید (یا شما انجام دادید). یکی از کارمندان WIRED که به خاطر می آورد چرا از سایت بازدید کرده است، اغلب برای دریافت پاسخ در مورد فیزیک و جغرافیا می رفت. این یک سایت محبوب برای پاسخگویی به سوالات زبان کدنویسی بود. شما به این نوع چیزها برخورد نمی کنید. شما به دنبال آن هستید