درباره استفاده از کوکی ما

وب‌سایت‌های مرکز علمی Greater Good از کوکی‌ها برای ارائه خدمات امن به سایت‌های ما، ارائه عملکرد و جمع‌آوری اطلاعات تحلیلی استفاده می‌کنند. اگر با آن موافق هستید، روی Accept کلیک کنید یا فقط شروع به استفاده از سایت ما کنید. یا می توانید برای انصراف روی رد کلیک کنید.
کاهش می یابد
تایید کنید
پرش به: سربرگ | ورود به سیستم | ثبت نام | ناوبری | محتوای اصلی | پاورقی
مرکز علمی برتر • مجله • در عمل • در آموزش برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید
مجله خوب بزرگتر
وارد شوید ثبت نام کنید
عضو شوید
منوی ناوبری
موضوع‌ها آزمون‌ها ویدئوها پادکست کلیدهای رفاه
مقالات والدین و خانواده و موارد دیگر
به بالا بروید
هدف شما به عنوان یک پدر چیست؟
مطالعات جدید نشان می دهد که داشتن حس هدفمندی باعث می شود پدران در مواجهه با چالش هایی که همه ما با آن روبرو هستیم سالم تر، شادتر و قوی تر شوند.
توسط جرمی آدام اسمیت | 18 ژوئن 2020
چاپ نشانک
دیر یا زود، بچه های ما ما را رنج خواهند داد. وقتی آنها نوزاد هستند، گریه آنها ما را در شب بیدار نگه می دارد. بعداً، دعواهای نوجوانانه آنها ممکن است خواب بیشتری را از ما سلب کند. برخی از ما در مشاغلی که از آن متنفریم می مانیم تا بچه هایمان هرگز فکر نکنند که وعده غذایی بعدی شان از کجا می آید. ما می توانیم با والدین خود بر سر مسائلی مانند کارهای خانه و نظم و انضباط بجنگیم، محک زدن عشقی که ممکن است زمانی فکر می کردیم برای همیشه باقی بماند.
 
 
این استرس‌ها و فداکاری‌ها می‌توانند دردناک باشند، اما مطالعات یک چیز را پیدا می‌کنند که می‌تواند به ما در مقابله با آنها کمک کند: احساس هدف. یعنی اهداف بلندمدت و معنادار ما به عنوان پدر.
 
احساس هدف، اهداف و رفتار روزمره را شکل می دهد. دیدن مقصدی در افق به ما کمک می‌کند تا چشمانمان را بر روی ظروف کثیف و عصبانیت‌ها، به سوی آینده‌ای که بهتر از زمان حال است، بیندازیم. هدف باعث می شود آن انبوه ظروف اهمیت پیدا کند. این به ما یادآوری می کند که ما حتی برای فرزندانمان مهم هستیم. هدف ما را در خانه با آنها نگه می دارد زمانی که آرزو می کنیم جای دیگری بودیم.
 
در حالی که اهداف ممکن است متفاوت باشد، مطالعات اخیر نشان می دهد که داشتن یکی برای شما و خانواده شما خوب است. بنابراین، هدف در زندگی یک پدر چگونه است؟ چگونه می توانید هدف خود را به عنوان پدر پیدا کنید؟ اینها سؤالات وجودی است که هر انسانی باید برای خود پاسخ دهد. اما تحقیقات بینش‌هایی را به ما کمک می‌کند تا خودمان را بهتر بشناسیم - و پدرانی را که می‌خواهیم تبدیل شویم، ببینیم.
 
تکامل هدف
این احتمال وجود دارد که هدف شما با هدف پدر و پدربزرگتان متفاوت باشد. محققین می گویند که پدران نسل های گذشته هدف خود را حمایت مالی از خانواده و انضباط برای فرزندان خود می دانستند. برخی خود را رهبر و سرمشق خانواده خود می دانستند، به ویژه در مورد تعلیمات دینی. ذاتی این مأموریت‌ها احساس اقتدار است که گاهی می‌تواند به اقتدارگرایی تبدیل شود - همانطور که فرهنگ لغت می‌گوید «اجرای اطاعت شدید از قدرت به بهای آزادی شخصی».
 
به عنوان یک گروه، پدران امروزی نقش خود را تا حدودی متفاوت می بینند.
 
برای بیش از یک قرن، تعداد زنان در نیروی کار به طور پیوسته افزایش یافته است. امروزه، تقریباً به اندازه مردان، زنان با دستمزد کار می‌کنند - اگرچه طبق آمار اداره آمار کار، مردان همچنان تمایل دارند به طور قابل‌توجهی بیشتر از همکاران زن خود درآمد کسب کنند.
 
بیشتر در مورد پدر
کشف کنید که وقتی پدر می شوید بدن و مغز شما چگونه تغییر می کند.
 
کاوش کنید که چگونه طبیعت به پدران در پرورش کمک می کند.
 
شش مانع درگیر شدن پدر و نحوه غلبه بر آنها را بیاموزید.
 
دریابید که چگونه می توانید یک پدر کار شاد باشید.
 
این چه ربطی به هدف دارد؟ با کسب درآمد بیشتر زنان، مشارکت مردان در خانه شروع به صعود کرد. پدران امروزی بیشتر از پدرانشان وقت خود را با فرزندان خود می گذرانند. علاوه بر این، ایالات متحده به طور فزاینده ای متنوع شده است. مهاجران مفاهیم جدیدی از پدر شدن به آمریکا آورده اند. پدران رنگین پوست با چالش هایی روبرو می شوند که حس هدف را در آنها شکل می دهد.
 
در نتیجه این پیشرفت‌ها، امروزه بسیاری از پدران «پرورش» را در کنار «تدارک» به هدف خود اضافه می‌کنند. در بحثی که روی دیوار فیس بوک خود میزبانی کردم، تعدادی از پدران گفتند که هدف آنها این است که از پدرانشان بهتر باشند - و بچه هایی تربیت کنند که بهتر از آنها باشند. منظور آنها از این، بیشتر اوقات، حضور فیزیکی و عاطفی در زندگی فرزندانشان بود.
 
جیسون آوانت، پدری در کالیفرنیا گفت: «چند ماه پیش پدرم را از دست دادم. "این روزها می بینم که از دریچه دوران کودکی ام نگاه می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا هر چیزی باشم که او بود و نبود." اندرو او. دوگاس، نویسنده سانفرانسیسکو، یکی از کسانی که هدف خود را اینگونه تعریف می کند: «پدری بهتر از پدر من باشم،» می گوید: «پسرم بهتر از من بود. قوی تر سخت تر مهربان تر باهوش تر عاقل تر.»
 
برای بسیاری از مردان، تربیت فرزندان به این معناست که آنها باید خودسازی و مراقبت از خود را بخشی از هدف خود قرار دهند. بلیک اوربای، گروهبان گارد ملی ارتش ماساچوست، گفت: پس از تولد، "دیگر برای من قابل قبول نبود که به سادگی از طریق این حرکت ها پیش بروم." «باید ظاهراً نشان می‌دادم که برای بهتر کردن خودم تلاش می‌کنم. مانند حرکات عمدی و اغراق آمیز