آیا راه های مختلفتی را جهت جذب فالوور خرید فالوور اینستاگرام 10k  و یا دنبال کننده برای صفحه ی تجاری اینستاگرام خود امتحان نموده اید اما به نتیجه نرسیدید ؟ فالوور اینستاگرام نقش تعیین کننده ای در موفقیت یک پیج اینستاگرام دارد. هر وقت کسی یکی از پست های شما را می بیند و تصمیم می گیرد محتوای شما مفید ، سرگرم کننده یا عالی به نظر برسد ، می تواند شما را دنبال کند. و بسیاری از فعالان در اینستاگرام با ایجاد محتوا و پست اینستاگرام به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند. خرید فالوور کمک بسیاری در صرفه جویی زمان به ما خواهد کرد.. همین. افرادی که سراغ تقلید میروند معمولا بعد از مدت زمان کوتاهی دستشان رو میشود و دیر یا زود آنفالو خواهند شد. اما اگر شما بعد از خرید به هر دلیلی بیشتر این میزان ریزش داشتید، حتما با کارشناسان فالو وان تماس بگیرید تا مشکل شما را در کوتاهترین زمان ممکن حل کنند. ممکن است تمایل داشته باشید این کار را به صورت ارگانیک انجام دهید اما این کار، همیشه امکان پذیر نیست. اگر می خواهید از طریق ارگانیک فالوور خود را بدست آورید باید وفت زیادی صرف این کار بکنید .

 
اینستاگرام با ارائه تجربه کاربری آسان، از همه کاربران  خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش خود پشتیبانی میکند. همچنین در نسخههای آینده، صاحبان حساب کاربری خصوصی حق انتخاب مخاطب برای پستهای خود را دارند و میتوانند انتخاب کنند که چه کسانی میتوانند تصاویری را که به اشتراک میگذارند، ببینند. خرید فالوور ارزان چه ارزشی دارد؟ آمارهای رسمی نشان میدهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسبوکار دیگر حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابلتوجهی از سود خود را از دست میدهد و بهتر راه برای جبرانان آن خرید فالوور ارزان است. درصورت پرایویت بودن یا پرایویت کردن یا تغییر ایدی در حین کار مسئولیت آن با خودتان می باشد و امکان جبران وجود ندارد. هیچ تضمینی بابت ریزش و کیفیت و جبران سفارش نداریم. به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از پلنهای پرحجم دیجی فالوور است چون برای زدن این فالوور ها علاوه بر جبران ریزش هزینه بیشتری پرداخت می شود و در وقت شما صرفه جویی میشود و شما دیگر نیاز نیست به خاطر ریزش فالوور نگران باشید چون 30 درصد بیشتر زده میشه مثلا اگر شما 100 کا سفارش بدید برای شما 130 کا یا بیشتر زده میشه که صد کا شما حتما توی پیج تون باقی بمونه و بعد از مدت ها پیج شما به یک پایداری برسه در این بین. 
 
یا مثلا همه رباتها از یک IP مشترک استفاده میکنند. راه اندازی یک کسب و کار یا شروع یک پیج فروشگاهی نیاز به جلب اعتماد مخاطبان دارد. وقتی صحبت از جلب توجه می شود ، رسانه های اجتماعی می توانند مکانی برای رقابت و دیده شدن باشند. هیچکس نمی تواند به شما بگوید چه ساعتی پست های خود را منتشر کنید تا بازخورد بهتری بگیرد. حالا به این نکته توجه کنید که هر چه میزان لایک های شما در یک مطلب بالا باشد در دید مخاطبان شما تنها چیزی که تداعی خواهد شد این است که این پست حتما محبوب است. یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید فالوور باید به آن توجه داشته باشید این است که خرید فالوور اینستاگرام ارزان به تعداد زیاد میتواند باعث مسدود شدن پیج شما شود بنابراین بهتر است به صورت زمانبندی شده فالوور خریداری کنید. امکانات و ویژگیهای منحصربهفرد اینستاگرام باعث افزایش فالوور ارزان و حضور قابل توجه صاحبان کسب و کار در آن و تبدیل شدنش به سریعترین، بهترین و موثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری شده است بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام موثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.
 
این نکته را باید به خاطر بسپارید که فالوور نقش حیاتی را برای صاحبان آن پیج ایفا میکند. با این اپلیکیشن به راحتی میتوانید با مردم جهان ارتباط برقرار کنید و لحظات زندگی خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. محتوایی در اینستاگرام منتشر کنید که همین محتوا به خودی خود منجر به اشتراک گذاری شود. اما نکته آخر این که با توجه به توضیحات داده شده اگر قصد خرید فالوور را دارید حتما از فالوور های واقعی استفاده کنید. این یک روش تست شده توسط خودم است که در واقع با این کار درصد لایک هایتان را تا 30% افزایش خواهید داد. در واقع منظور این است افرادی که به دنبال افزایش فالوور سریع پیج اینستاگرام خود هستند تمایلی ندارند از این روش ها برای جذب فالوور واقعی و هدفمند استفاده کنند. در واقع در این پیج ها هر چه تعداد فالوور و لایک ها به هم نزدیک تر باشد کاربر با اعتماد بیشتری وارد پیج می شود. اینستاگرام به شبکه اجتماعی محبوبی تبدیل شده که هر شخص یا شرکتی با توجه به هدف خود، چه برای سرگرمی و چه برای اهداف تجاری آن را انتخاب میکند.اگر می خواهید از آن برای درآمدزایی و تبلیغ برند خود استفاده کنید، اینستاگرام پروفایلهای تجاری ارائه می دهد.
 
همچنین اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام امری حیاتی برای رسیدن به اهداف والای شما عزیزان است. در این مرحله ، بسیار طبیعی است که فکر کنید آیا این به حساب من آسیب می رساند یا خیر. با خرید فالوور ایرانی، تعداد بازدیدکنندگان پیج شما به صورت طبیعی و نرمال ریزش پیدا خواهد کرد. مطمئن باشید که این فالوورها تقلبی و غیر فعال هستند به این دلیل فالوورهای باکیفیت را نمیتوان با قیمت بسیار پایین عرضه کرد . در قلمرو خرید و فروش فالوور مانند بسیاری از صنف های دیگر محدوده قیمت خاص خود وجود دارد که تیم حرفه ای فالو وان به خوبی این حدود قیمت را میداند و آن را عملی کرده است. قطعاً همینطور بوده و کسانی که به درآمدزایی از اینستاگرام فکر میکنند و به پول درآوردن از اینستاگرام اعتقاد دارند، کسانی هستند که اصول کامنت گذاری را از ابتدا رعایت کرده و آن را اجرا میکنند. خرید فالوور بهترین روشی است که شما میتوانید لایک ، کامنت ، بازدیدکننده و مشتری بهصورت همزمان و به راحتی دریافت کنید و این کار میتواند به تنهایی مشتریان زیادی برای شما جذب کند . مطمئنیم که این دو موضوع در آن رعایت شده بودند!
 
دقت داشته باشید که خرید فالوور ارزان اینستاگرام مطمئن فقط به پیج های فروشگاهی پیشنهاد نمی شود؛ بلکه پیج های عادی هم می توانند اقدام به خرید فالور اینستاگرام کنند. فرق فالوور نوترینو ، ارزان و پرحجم چیست؟ بخواهد برای افزایش فالوور اینستاگرام ، به دنبال راههای مختلف بگردند. وقتی کاربران اینستاگرام تعداد بالای فالوورهای پیج شما را میبینند خودبهخود شما را دنبال میکنند و بیشتر موردتوجه قرار میگیرید. منظور از موفقیت پیج اینستاگرام هدف های متعددی است که هر فرد یا سازمان در برنامه ریزی های خود به دنبال آن است. فالوور های ارزان عموما برای بالا بردن عدد فالوور پیج استفاده می شوند این فالوور ها پروفایل درست حسابی دارن و درصد خیلی ناچیز آن واقعی هستند معمولا خوانند و بازیگر های مشهور ( 60 درصد نسبت فالوور ارزان به واقعی ) این فالوور ها را میخرن تا هزینه های تمام شده برای افزایش فالوور های پیج کاهش یابند دیجی فالوور با افتخار فراوان به افراد مشهور زیادی کمک کرده است تا پیج خود را میلیونی کنند پس اگر شما هم میخواهید مشهور شوید با دیجی فالوور همراه باشید. ابزار های آنالیزی که اینستاگرام برای این حساب ها در نظر گرفته بسیار جذاب و کاربردی هستند. دیگر رباتها و سایتهایی است که این کار را برای شما انجام میدهند.
 
در طول مدت زمانی که فالوور ها به پیج تان افزوده می شود به منظور از بین بردن هرگونه شک و شبهه می توانید فعالیت خود را زیاد کنید، ایجاد استوری های مختلف، قرار دادن پست های سودمند در بازه های زمانی مطلوب در این شرایط بسیار مفید است. فالوور ارزان به صورت کامل فیک می باشد و اکانت ها بدون پروفایل با اسم های عجق وجق هستن و 10.15 درصد هم عرب میباشند. همانطور که در پلنهای بالا میبینید فالوورها را به سه دسته پر سرعت نوترینو، فالوور ارزان و فالوور پرحجم تقسیم شده اند. پس می توان گفت، تنها آن دسته از فالوورهایی که پست آخر مورد پسندشان بوده، آن را لایک می کنند. برای آشنایی با نحوه انجام این عمل از راهنمایی استفاده کنید که در مقاله “آموزش پروموت در اینستاگرام یا ارسال پروموشن در اینستاگرام” خدمت شما عزیزان ارائه کرده بودیم. اما هر کدام از این پلنها چه تفاوتی با یکدیگر دارند و کدام یک از آنها برای شما مناسب است؟ میتوان این گونهای تعبیر کرد که فالوور نقش یک ویترین زیبا و جذاب را برای مغازهی شما ایفا میکند، هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد باعث میشود که شما را در رسیدن به موفقیت و هدفی که در ذهنتان میپرورانید نزدیکتر کند. 
منیع سایت: viewgram.ir